3 Şubat 2015 Salı

KONUYA BAŞLIK BULAMADIM...

         Üzerinden uzun zaman geçen bir konunun sonucunu paylaşmayı unuttuğumu farkettim. Geriye dönük yazılarımda görünce tek taraflı bir suçlama havada asılı kalmış gibi oldu. Şikayetlerimi bildirdiğim gibi sonucunu da paylaşmayı ihmal etmemeliydim. Bizler öyle değil miyiz öfke anımızda atar tutar sakinleşince unutur gideriz. 
        Türk Hava Yolları'nı ayıplıyorum başlığıyla bir yazı paylaşmıştım. Buradan hatırlayabilirsiniz...
        O zamanki konuda kesinlikle haklıydım zaten siz de okuyunca hakverirsiniz.
        Ben tabi ki burada söylendiğimle kalmadım. Taraflarına mail attım ve çalışanlarından duyduğum rahatsızlığı da belirttim. Maili sizinle paylaşacağım bundaki amacım da başına benzer durumlar gelenlere bir çözüm yolu göstermek. Bu durumlarda kendinizden emin olmalısınız. Özellikle sipariş/rezervasyon vs gibi kodları bilmeniz çok önemli. Ne kadar kesin konuşursanız o kadar işiniz kolaylaşır benden söylemesi....


İşte o mail:
17.03.2014 TARİHİNDE WEB ÜZERİNDEN ANTALYA-MARDİN (ANKARA AKTARMALI) BİLET ALDIM. REZERVASYON KODUM:SSQV7Q. BİLET BİLGİLERİM MAİL VE SMS YOLUYLA TARAFIMA GELDİ. FAKAT 1 NİSAN 2014 TARİHİNDE SEYAHAT ETMEK ÜZERE GİTTİĞİMDE ANKARAYA OLAN SEFER TK7033 GÖRÜNÜYOR, MARDİN'E OLAN TK7048 GÖRÜNMÜYOR. SORGULATTIĞIMIZDA TK7048 NIN İPTAL OLDUĞU BİLDİRİLDİ. TARAFIMIZA NE SMS NE DE MAİL YOLUYLA HERHANGİ BİR BİLDİRİM YAPILMADI. BİZİMLE İLGİLENEN BAYAN İÇERDE SANIRIM ŞEFİYLE GÖRÜŞTÜ VE  SİZE MAİL ATILMIŞ DEDİ. MAİLLERİMİ TARADIĞIMDA BULAMADIM YANİ BANA YOLLANMAMIŞ. BANA MAİL GELMEMİŞ MESAJ DA ATILMADI MADEM ÖYLE ATTIĞINIZ MAİLİ TEKRAR ATIN GÖRMEK İSTİYORUM DEDİĞİMDE CEVAP ALAMADIM. MESAJI GÖRMEK İSTİYORUM DEDİM ''SİSTEMDE TAKILMIŞ OLABİLİR'' DEDİ. O GÜN BAŞKA SEFER OLMADIĞINDAN ERTESİ GÜNE KALDI. BEN ERTESİ GÜN MÜDÜRÜME BUNU NASIL İZAH EDECEĞİMİ DÜŞÜNÜRKEN, 1 GÜN BOŞUNA MAAŞIMDAN KESİLECEK OLAN 1 GÜNLÜK PARAMI DÜŞÜNÜRKEN BİR DE ÇALIŞANINIZ ''EKSTRA BİR ÜCRET ÖDEMEYECEKSİNİZ'' DİYEREK AKLINCA BENİ RAHATLATTI. BU RAHATLATMA(!) YETMEDİ BİR DE ''BİR DAHAKİ SEFERE BİRKAÇ GÜN ÖNCEDEN ARAYARAK SEFERİN İPTAL OLUP OLMADIĞINI ÖĞRENEBİLİRSİNİZ'' DİYEREK DAHİYANE BİR ÖNERİDE(!) BULUNDU. HER SEKTÖR VE HER TÜRLÜ İŞ YERİNDE İPTAL EDEN TARAF TELEFONLA ULAŞIR VE GEREKLİ BİLGİYİ VERİR. BUNU SİZİN ÇALIŞANINIZDAN ÖĞRENECEK DEĞİLİZ. AKIL ALMAYA DEĞİL ÇÖZÜME İHTİYACIMIZ VAR.
BEN ŞİKAYETÇİYİM.
SEFERİN İPTAL EDİLMESİNE DEĞİL, TARAFIMA BİR BİLGİ VERİLMEMESİNDEN ŞİKAYETÇİYİM. NASIL BİLETİ ALIRKEN BANA GEREKLİ REZERVASYON KODLARINI, ÜCRET VE SAAT BİLGİLERİNİ GÖNDERİYORSANIZ YİNE İPTALİNDE VEYA SAAT DEĞİŞİMİNDE BİLGİ VERMELİYDİNİZ. MAİL DE YETERLİ DEĞİL.MESAJ VEYA TELEFONLA BİLDİRME YAPABİLİRDİNİZ.

ANTALYA'NIN BİR UCUNDAN BAŞKA BİR UCUNA HAVAALANINA GİDİP BOŞ DÖNDÜM. MAĞDUR EDİLDİM VE ÇÖZÜM BULAMADIM. ERTESİ GÜNE ÜCRETSİZ(!) BİLET VERMENİZ ÇÖZÜM OLMADI. SANKİ BİR ÖNCEKİNİ KUPONLA ALMIŞIM GİBİ MUAMELE GÖRDÜM. SORUN TARAFINIZDAN KAYNAKLANIYORSA Kİ, EVET ÖYLE, BAŞKA BİR FİRMADAN DA OLSA BENİM GİTMEM SAĞLANABİLİRDİ. AYRICA BİR GÜNLÜK MESAİM KESİLDİ. MÜDÜRÜM TARAFINDAN DA ARTIK GÜVENİNİ KAYBETMİŞ BİR ÇALIŞANIM FARKLI TANINDIM. BU KONUYLA İLGİLİ TARAFINIZDAN CEVAP BEKLİYORUM. YETERLİ İLGİ VE CEVABI BULAMADIĞIM TAKDİRDE GEREKLİ MERCİİLERE BAŞVURACAĞIMI BİLDİREREK SİZE İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM.


Maile gelen cevap:
Sayın Yamaç;
Mesajınıza konu teşkil eden hususa ilişkin olarak yapılan incelemede tarafınıza tarife değişikliği hususunda bilgilendirme yapılmamış olduğu tespit edilmiştir.
Anadolu Jet olarak birinci önceliğimiz olan müşteri memnuniyetinin temini amacıyla, mağduriyetinizin giderilebilmesini ümit ederek müracaat edeceğiniz THY Satış Ofisini ve iletişim bilgilerinizi bu maili yanıtla/reply ederek bildirmeniz akabinde ünitemiz tarafından tazminat olarak 100EUR verilebilmesi için onay verilecek olup, müracaatınızda işlemlerin tamamlanacağı hususunu bilgilerinize rica ederiz.
**Satış Ofisi beyan etmeden yapılan müracaatta işlem yapılmamaktadır. 

**Müracaat edeceğiniz satış ofisini bu mesajı yanıtlayarak ünitemize bildireceğiniz mesajınız sonrası onayımız ilgili ofise anında yönlendirilecek olup, tarafınıza ikinci bir bilgilendirme mesajı gönderilmeyecektir. 
Satış ofislerimiz, Ankara - İzmir - İstanbul - Konya ve Bodrum'da havalimanı ve şehir merkezlerinde ; diğer uçuş düzenlediğimiz tüm şehirlerde sadece havalimanlarında hizmet vermektedir. Acentalardan iade işlemlerinin yapılamamakta olduğunu bildirmek isteriz.


Saygılarımızla, 
ANADOLUJET
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ




Ben en azından haklı çıkmamın gururunu yaşadım. Susmamamın ne doğru olduğunu öğrendim. Bir şey daha öğrendim. Yanında seni durdurmaya çalışan annen/baban/kocan da olsa orada yetkili bir kişiyle görüşmeden oradan ayrılmayacaksın!
Aslında bu mağduriyetin karşılığı bu değildi. Aldığımız para biletin karşılığına eşitti. Biz bu parayı zaten ödedik. Bizim buna ek olarak mağduriyetimiz söz konusu idi. Bir iş günü kaybı gibi... Daha fazla uğraşacak zamanım olsaydı yapardım. Fakat ben de herkes gibi zamanım olmadığından kabul ettim. Zaten hep bizim bu zamansızlığımız haksızlıklara boyun eğmemize sebep olmuyor mu? 
Neyse biz de böylece bir konuyu kapatmış olduk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...