25 Kasım 2014 Salı

BEBEĞİME MEKTUPLAR -3 (ultrasonda gördüğümüz ilk hareketleri)


         Bebeğim, güzel yavrum..
         Allah'ım sen ne tatlı şeysin öyle!.. Geçen Perşembe günü ultrasona girdim de o ne hareketler öyle. Ben bebeğim çılgın olacak hareketli olacak diye hep kendi kendime konuşuyorum. Babana da diyorum. Bebeğimiz çılgın olacak, özgür olacak diye sen de bunu anladın galiba o hareketler o yüzden mi  yoksa? Seni seni seniiii. Bir önceki gidişimizde uyuyordun doktor usg aletiyle karnıma pıt pıt vura vura uyandırmıştı. Uyandırmıştı da biz daha o ilk uyanışındaki zıplayışına hayran kalmıştık, sevinmiştik. Bu sefer zaten uyanıktın nasıl da ellerini kollarını, o şirin bacaklarını oynatıyordun... Bu kadar basit hareketlerinle bile beni mest ettin bebeğim...
       Aslında doktor randevum bu hafta perşembe idi ama işler hızlanmak zorunda kaldı. Hastanede bir ishal salgını aldı başını gidiyor. Ben de birden yakalanınca buna o akşam acile gittim. Çok önemli bişeyim yoktu ama sen olunca önemsedim. Su kaybı olduğundan bir serum taktılar. Annemle babam da başımda öyleee durdular. Bizi çok seviyolar ;) Neyse ertesi gün hemen enfeksiyona gittim. Kan, gaita tetkiklerimi verdim. 2 gün de istirahat aldım. Aldım ki dinleneyim. O gün koşa koşa da kendi doktoruma gittim. Seni görmeden içim rahat edemezdi. Doktor bebek için mi endişelendin diyince evet dedim. Önemli bişey yok rahat ol dedi. Bi de zor dönemi atlatmışız çok şükür. Sonrada senin o minicik şirin hallerini görünce ben zaten iyi oldum. Muayenehaneden çıkarken doktorun sekreteri elime bir dvd tutturdu. Meğerse doktor bu muayene sırasında baştan sona kayıt altına almış. Ben bi sevindim bi sevindim. Esra teyzenlere gittiğimizde hemen bilgisayara taktık. Oy oyy oyyy.. Herkes merakla film izler gibi seni izledi. Ne hareket yaptın, ellerin nerde, ayağın nerde.. Yüzüne gözüne baktık. Ellerinle hep yüzünü kapatıyordun. Dedim kesin bana benzeyecek benim de küçüklük fotoğraflarımda ellerim gözümdedir, çok güneş oldu mu bakamam. Senin de renkli gözlü olacağını iddia ediyorum şimdi, ilerde görcez bakalım. Esra teyzenle beni görücen o kadar komiktik ki... Esra diyo ki: abla bacaklarını açıyo durdur yok yok ileri, biraz geri... ileri geri ileri geri derken cinsiyet tahminine uğraştık. Ben diyom pipiyi gördüm, o diyo yok bişey abla bu erkek :)) Ee hadi ama daha ne kadar meraklandıracaksın bizi. Doktor bir öncekinde ısrarımla bi tahmin yürütmüştü. Ben erkek geçiyo içimden dediğimde, doktor bence kıza benziyo demişti. Bu sefer ağzını aramak için (çünkü daha çok erken diye tahminde bulunmak istemiyorlar) aa kıza benziyo dedim. Nerden anladın bişey görünmüyo dediğinde ama siz kıza benziyo demiştiniz dedim. Yaa genelde bişey söylemem ama öyle mi dedim dedi. Evet siz demediniz de ben ısrarla sormuştum dedim. Öyle dediysem de şimdi demiyorum çünkü erkek gibi duruyo dedi. Ama yine kesin demiyorum diye de ekledi. 1 ay sonra kesin olarak söyleyecekmiş. Bebeğim yaaa.. seni bi kızım diye bi oğlu diye seviyorum :)) Nedir bu karmaşık hal :))
       Şimdilerde çok iyiyim. Doktorun internet sitesine fotoğraflarını ekledikçe mutlu oluyorum. Hatta dur buraya da ekleyeyim. Aman nolur maşallah diyin :)
                                                               Nazar Duası
                       بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ


Senin ellerini yerim bennnn. Bak bak ellerini nasıl da yüzüne götürüyor. Utangaç seniii. Yüzünü gösterseydin ya azıcık nazlı bebek. Sürprizleri annen gibi seveceksin. Seni seviyorum bebeğimmmmm

                                                                                                                    Meraklı ve sabırsız annen
                                                                                                                           (13 hafta, 2 gün)



Tüm mektuplar için Bebeğime Mektuplar 'ı tıklayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...