11 Nisan 2014 Cuma

GÜRAL PORSELEN Mİ AMAN KALSIN

Bu sene başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim. Hatta daha önce postu yazmaya başladım, başlığı attım  GÜRAL PORSELEN BİR ÇEKİLİŞ YAPTI ONU DA YÜZÜNE GÖZÜNE BULAŞTIRDI
aynen böyle sonra şimdi ağır şeyler çıkar ağzımdan diye bıraktım. 
Aradan zaman geçti artık daha rahat anlatabilrim.
14 Şubat'a yaklaşırken herkes bir çekiliş bir reklam derdinde. Ee fırsat bu fırsat herkesin ilgisini çekip ucuz yoldan reklam önemli iş, sevgililer günü de bu noktada biçilmiş kaftan.
Facebook üzerinden duyuru yapıldı. Aşk nedir? bir cümleyle aşkın tanımı istediler. En güzel tanımı yapacak kişilere belli ödüller, katılan herkese de kupa hediye idi. Ben öylesine karaladım bişeyler. Kardeşim de görmüş, ablam katılıyor da ben neden katılmayayım hemen o da yazmış. İşe bakın ki kardeşim birinci sırada ilan edielrek 20 kişi kazanan açıkladılar. Biz sevindik gülüştük. Neyse adres gönderdik bekledik.
Geleni gösteriyorum şimdi.

Tamam hediyelerin fotoğrafları vardı da gelen bu olunca da sadece güldük.
Yani katılan herkese kupa hediye gibi bir duyuru olunca katılana kupaysa kazanana ne verirler, nasıl güzel olur diye düşündük. Tamam dedik neyse doğrudur. Fotoğrafa koymuşlar fazlaca güzel çekmişler belki de..
Eeee poşete iyice bak Esra başka bişey yok mu? iyi bak iyi bak. -yok abla.
Bi tuzluk bir karabiberlik göndermişlar onun da altındaki tıpasını eksik göndermişler.
Eee ayıp yani... Sanki hiç anlamıyoruz da bize lutfettiniz. Zaten öyle bir eksiğimiz de yok çok şükür de madem bişey yapıyosunuz tam yapın.
Ben de tuttum bu fotoğrafla birlikte Güral Porselen'in sayfasına ekledim ve tıpalarını sordum.
Kendi sayfamda da olduğundan arkadaşlar da buna çok güldüler ve geyik muhabbeti döndü haliyle.
 

Ertesi gün hemen arayıp özür dilemişler ve tıpalarını göndereceğiz demişler. Kardeşim bi tıpa için kargoya mı vereceksiniz kalsın istemiyorum dediyse de yok yok göndereceğiz deyip yollamışlar. 
Bu sefer poşeti bi açtık 5 tane. Alah'ım ya Rabbim. Bu nedir ya küfür gibi. Al fazlasıyla gönderdik sus mu?
Diyecek bişey bulamıyorum. İşte böyle bişey yaşadım da anlatmak istedim. Ama şunu öğrendim ardına düşeceksin. Herkes işini tam yapsın. Böyle olunca kızıyorum ama. Yeri gelmişken geçen gün THY ile ilgili bir yazı yazmıştım (buradan bakınız) onunla ilgili de gerekli yere mail attım cevabını bekliyorum. 
Gelişmelerle ilgili yine yazarım ;) bakalım onlar ne diyo bu işe? 

Off Allah'ım ya ne çok konuşuyorum. Hiç kısa postum olmayacak mı benim ya :)
Belki de herkesler okumadan geçiyorlar.. Resimlere bakıp kapatıyorlarmış... hahaahaaa
Napalım ben yazarım ben okurum o zaman da..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...