13 Mart 2014 Perşembe

YENİ ALIŞVERİŞ- MASAÜSTÜ SETLERİ

Bizim yan binanın altına yeni A-101 açıldı. Zaten her yerimizde o kadar çok market vardı ki hepsi de yakın buna da gerek var mıydı diye düşünsem de girip çıktıkça iyiki de açılmış dedim. Çok ucuza birsürü şey aldım. Şu an ihtiyacım olmasa da, ihtiyacım olsun aciliyeti olmasa da aldım. 
Ne yalan söyliyim biz kadınlara ucuz deyin yeter. Aciliyeti mutlaka o anda oluyo :)

Masaüstü için böyle bir set aramıştım bir zamanlar ama o zaman tam istediğimi bulamamıştım bulduğum da pahalı geldiğinden almamıştım. Şimdi bunları görünce de dayanamadım. Evde boyanmayı bekleyen notluk ve ataçlık da var ama aldım. Ne yapayım iki setim olur :))
Odanın havasına göre değişir o da... Ne de olsa kocam öğretmen her daim evde bir çalışma masası olacak.
Fiyatı: 7 tl


Kalemlikteki kalemlere gelince bunu her sınavzede bilir ki bu ösym nin verdiği kalmelerden. Bizde o kadar çok birikti ki sağa sola bile verdik kaç tane. Burdan anlarsınız ki bu ev ahalisi kaç kere  kpss ye girdi :( 
Allah tüm sınava girenlere kolaylık versin. Biz erdik muradımıza herkes ersin inşallah. Eşim öğretmen dedim ya içimden de nasıl hoşuma gidiyo seviniyorum ne yalan söyliyim. Bu sene bende sınava giricem bakalım ben de bir şeyler yapabilir miyim? Hoş ben pek çalışkan değilimdir, ders çalışmayı da sevmem de... herkes de ders çalışmaya bayılmıyo ben de biliyorum da ...
Sonunda rahatlık isteyen herkes gibi elimizden geleni yapacağız bi zde...



Bir başka gün de bu çöp kovasını aldım.
 Bunları ev için aldığımdan şimdi de çalışma masası ders amaçlı kullanılmadığından çöpüm möpüm yok. 
O şimdilik örgü sepeti. İçinde yünleri, şişlerim ve ördüklerim/örülmeyi bekleyenlerim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...